10 okt | Välkommen till digital Kretskonferens i Naturskyddsföreningen Västmanland

Välkommen du som är aktiv i en krets eller medlem som är intresserad av vad som händer inom Naturskyddsföreningen.
Kretskonferensen sker digitalt. Du delar genom din dator, smartphone eller ringer upp och lyssnar via en vanlig, hederlig telefon.

Lördagen den 10 oktober kl 10-12

På programmet står information om årsboken och riksstämman, om överklaganden som länsförbundet gjort samt information om en eventuell licensjakt på varg. Styrelsen har också tittat närmare på ett antal regionala program som kommer att beskrivas.
Det blir även tid för erfarenhetsutbyte och tips mellan kretsarna, om hur man kan arrangera Corona-säkra aktiviteter och hur man planerar för framtiden i kretsen.
Koppla gärna upp dig 10 min i förväg för att testa tekniken.
Klockan 11 bryter vi för en digital fikapaus, med småprat och gemensamt fika. Så glöm inte att ha laddat termosen och bullat upp med något gott innan mötet.
Efter anmälan får du en länk till mötet och telefonnummer.
Välkommen med din anmälan hälsar styrelsen genom ordförande Anna Malmström