Årets guideprogram från länsstyrelsen

Naturskyddsföreningen i Västmanlands län tipsar om att Länsstyrelsen även i år samlar alla (många av) länets organiserade utflykter i ett Guideprogram 2015!

Årets guideprogram från länsstyrelsen finns nu klart på deras hemsida. Det omfattar massor av utflykter med länets naturföreningar, tex Naturskyddsföreningens lokalföreningar, och med länsstyrelsen

Programmet  kan hämtas via denna länk:

Passa på att läs deras övriga information om djur och natur, reservat och friluftsliv.
Ladda ner och läs. Skriv ut aktuell del, gärna ett ex extra till den som inte har dator men är intresserad.
Ladda in i plattan eller smartphone. Lyssna genom taluppläsning. Skriv in det intressanta i din kalender och kanske du ska ta och gå med i en av de arrangerande föreningarna! (Obs inget krav)
Programmet kommer inte att tryckas upp denna gång, men däremot omfattar det hela året och kommer att uppdateras en gång i sommar.